Followers

My Blog List

Update: Contest Ditutup.....................................................!!!!! Penafian: Blog ini bukan hanya menjual Shawl ia menjual pelbagai barang ada pelbagai ia mengikut kehendak pemilik Blog jadi nantikanlah barang yang bakal dijual di blog ini ya....^__^

Fill this form

Tempahan Booking (2 Hari sahaja)
Tempah
Name:
Mailing Address
Email Address:
No Kod Pilihan :
No Phone

Ada apa apa suggestion


Create a web form here

assalamualaikum

August 2010

salam...permulaan bagi aku di blog nie....pada jam kul 11.59 aku menulis pada blog nie mencerita kan pelbagai agenda...hmm tetapi aku nie bukan nyer pandai nak mencerita ape2 pn kt blog nie...hehehehehe..atleast aku mencuba menulis juga,,,tidak lame lagi kte akan menyambung hari kemerdekaan ke-53 tahun bagi malaysia...dan minggu nie la juga aku akan menghadapi phase test sebelum menjelma hari raye nanti...harap2 aku akan dapat jawab phase test nanti....kepada semua kawan2ku doakan lah kejayaan aku ye....!!!!!

 setakat nie sahaja lah aku dapat menulis coretan yang tak seberapa nie...insya'allah nanti aku menulis lagi lepas aku habis phase test ku....

2 comments:

Melody Iqfa said...

Waalaikummussalam..

selamat dtg ke alam blog.
saye pon bru jugk kt sni.
insya allah,didoakan, smoge berjaye menghadapi phase test nnt.
caiyok!!

=))

Hezesuze said...

haaa kira ok wat ayat uols nie...pandai pun uols buat karangan hehehehehe

gud luck!!